Σελίδες

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Lets talk about Facebook..(μερος1ο)

  Ναι ναι ξέρω δεν είμαι η πιο κατάλληλη για να 'μιλήσω' για το θέμα  facebook γιατί ξοδεύω κι εγώ άπειρες ώρες της μέρας μου σε αυτό , σε ειδοποιήσεις , μηνύματα και όλα τα σχετικά ΑΛΛΆ κάποια παιδάκια το χουν χέσει το θέμα  και από κάποιον πρέπει να τα΄κούσουν...



      Όσον αφορά τα κοριτσάκια του ''φατσοβιβλίου''



  • Τα ονόματα... Ρε βλάκαμα είπες να κάνεις facebook έτσι?Πες μου ένα λόγο να μην βάλεις το όνομα σου στο κουτάκι που λέει ΟΝΟΜΑ και να βάλεις ένα ατελείωτο 'πράγμα' που μόνο ΕΣΥ το χαρακτηρίζεις σαν όνομα πχ "Να μην σε νοιάζει Ασπάκι αγαπάει κολλητούλα πολλά φιλάκια". Νιώσε λίγο την πραγματικότητα γύρω σου και κόψε τις μαλακίες κοπελιά!



  • Τα λαικ... Ήμουν Online στο τσατ πριν λίγες μέρες, και ακούω το χαρακτηριστηκό ήχο και βλέπω μήνυμα από μια παλιά, πολύ παλιά, πάρα πολύ παλιά , ξεχασμένη φίλη ανοίγω και τι να δω "Κάνε λαικ στην φώτο προφ μου πλιζζζζ" Βρε καημένο ΓΙΑΤΙ? Γιατι να ζητιανέψεις λαικ? Τι θα σε κάνουν τα λαικ ? Α ναι ξέχασα ένα τίποτα με χιλιάδες λαικ! Όπως λέει ενας καλός μου φίλος ( ;) ) ΞΕΚΟΛΛΑΑΑΑΑΑ , ο κόσμος είναι έξω από το χαζοκούτι και το φατσοβιβλίο!

  • Φωτο προφιλ... Όλος ο κώλος απ έξω , όλο το στήθος απ έξω και από κάτω χιλιάδες τρισάθλια λιγούρια να γλύφονται για πάρτη σου... Ωραίο ε? Το ξέρω ότι σε κάνει ¨κάτι¨ το να αρέσεις στα αγοράκια αλλά μπορείς να το κάνεις και με άλλους τρόπους ξεβράκωτο κοριτσάκι...  Αν τα'κανε η κόρη σου αυτά θα ήσουν περήφανη? Μετά έρχεται και το κορυφαίο έτσι? "Γιατι κανείς δεν με εκτιμάει γι'αυτό που είμαι?" Θα σε αφήσω να απαντήσεις μόνη σου σε αυτό...

  • Η γλώσσα... eic xz al s agp paliovlmn skt . 
    εεεεε? Η δασκάλα σου δεν σου ἐμαθε ελληνικά? οκ όλοι περάσαμε από την περίοδο ''μόδα των greeklish'' αλλά (ευτυχώς) λίγοι το συνεχίζουν... Δεν ειναι δύσκολο ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΑ GREEKLISH! Δεν ειναι ωραίο! Είναι κάτι σαν το τσιγάρο , παλιά ήταν μόδα , ΤΩΡΑ δεν είναι ( το γιατί το κάνουν ακόμα είναι άλλο θέμα )!

Winry

Δεν υπάρχουν σχόλια: