Σελίδες

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Μαλάκες με περικεφαλαία.. part1

Οι καραγκιόζηδες που με βάλανε διαφημίσεις στο youtube.. Θα έλεγα ο καραγκιόζης αλλά τόση μαλακία σε ένα άτομο δε χωράει.. Πατάς να ακούσεις το τραγούδι που θέλεις ή να δεις κάτι σοβαρό και σου πετάγεται μια μαλακία με την ένταση στο τέρμα να σου πρίζει τον πέοντα. Άλλο τραγικό και αυτό. Έχω την ένταση στο 10 βάζω τραγούδι και η διαφήμιση που δείχνει πιο μπροστά ξυπνάει άτομο πέντε τετράγωνα πιο κάτω.. Το χειρότερο είναι ότι οι μαλάκες δε μου βάλαν μικρές διαφημίσεις. Οοοοοχι, 3λεπτα, 4λεπτα..

Οι πατόλες που φοράνε μπραζίλ μαγιώ στην παραλία.. Εντάξει, είπαμε. Πόσα ακόμα να αντέξουν τα μάτια μας ρε σεις... Βλέπουμε που βλέπουμε τα μάπα τατουάζ και τους γαμάουα πρέπει ν αντέξουμε τα μπριζόλια και τις πανσέτες που κρέμονται έξω από τα μαγιώ? Πάτε κολυμπήστε λίγο, τρέξτε να σφίξτε να σας γουστάρουμε και μεις.. Αλλά όχι έτσι. Και ναι μπορείτε να χάσετε κιλά. Αφήστε την κλάψα, τα "έτσι είμαι" και τα πιτόγυρα και κάντε κάτι για τον εαυτό σας..
Οι μαλάκες που με ψάχνουν δέκα ώρες τον κατάλογο στις καφετέριες για να ζητήσουν στο τέλος φραπέ γλυκό.. Εδώ ζμπούτσαμ κιόλας αφού δεν είμαι εγώ ο σερβιτόρος που κάθεται και περιμένει ένα μισάωρο να αποστηθίσεις το μενού απ έξω αλλά ρε συ λίγος σεβασμός.. Αν εκεί που ρουφάτε γευτείτε λίγο σάλιο ή καμιά μίξα μην απορίσετε.

Οι γύφτοι στα σουβλατζίδικα.. Όταν ζητάω τυροσαλάτα ή οποιαδήποτε άλλη αλοιφή πάρε το γαμημένο το κουταλάκι που έχεις εκεί και βάλε με την ψυχή σου πάνω στην πίτα.. Μη μου παίρνεις ίσα ίσα με την άκρη του κουταλιού και μου το πασαλείβεις σαν βούτυρο για να πεις ότι έβαλες πολύ. ΣΕ ΒΛΕΠΩ... ΑΑΑ και κάτι ακόμα η σωστή σειρά είναι ψωμί-αλοιφή-ντομάτα-κρέας-πατάτες, όχι ψωμί-κρέας-τιγκάρω από πάνω τα πάντα-λερώνεις ότι φοράς...

Τα ζώα που βάζουν στα ταμεία.. Καλά ρε σεις.. Είναι δυνατόν να έχω ρέστα 5 ευρά και να μαζεύω 20-30 κέρματα?? Αφού το βλέπω το 5ευρο στην ταμειακή σου.. ΑΑ και όταν αυτά που αγοράζω κάνουν 19,99 ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ το γαμημένο το 1λεπτο. Τι να το κάνω? Ή αν κοστίζουν 20,01 μην είσαι κομπλεξάρα και μου ζητάς άλλο 1 ευρώ για να με γεμίσεις κέρματα.. Κάνε την καρδιά σου πέτρα και χάρισέ το..

Monesias

Δεν υπάρχουν σχόλια: